zondag 7 maart 2010

Hemdje "Frozen Twigs"


Dit hemdje heb ik 5 jaar geleden op de cursus lingerie 2 gemaakt. Ook het bijbehorende fietsbroekje.
Het ziet er nog zo mooi uit, omdat het altijd in de kast gelegen heeft.


Ik moest er nog 1 voor onze dochter maken, en dan zou ik nog af kunnen kijken.
Dit heb ik vorige week eindelijk een keer gedaan.


Even een up-deetje:
Ik heb dit setje de naam "Frozen Twigs" gegeven,
omdat ik het 'mee laat doen' met het online thema "Snow White"

De borduursels op de lycra doen me denken aan de wit bevroren twijgen
aan onze grote treur berkenboom op een vroege ochtend,
wanneer de vorst alles in een witte wondere wereld gehuld heeft.

1 opmerking:

  1. Weer een mooie bijdrage voor ons thema Snow White. Je maakt prachtige lingerie.
    Deze lycra heb ik in het zwart.

    BeantwoordenVerwijderen