zondag 5 februari 2012

Limon-Ana


Het nieuwe thema op het Zelf Lingerie Maken Forum,
is momenteel "Ton sur Ton."

In mijn vorige post had ik al mood/ inspiratie boards laten zien.
En op mijn "Pinterst" is ook een "lingerie moodboard" te zien


Mijn inzendig hiervoor is het setje "Limon -Ana"


Het is gemaakt van een lemon kleurige lycra,
gecombineerd met een fellere tint kant
en omvouw elastiek die dezelfde kleurtoon heeft,
een lichte kleur legergroen.



De naam Limon-Ana..
daar kwam ik dus op door de limoen/citroen kleur van het kant en de lycra

Limonana( of Lemonana) is een erg lekker en verfrissend drankje,
 wat we voor het eerst in Jordanië gedronken hebben,
man en ik, waren er gelijk fan van....wat was dat lekker..

Limon is Hebreeuws voor citroen,
en Nana is Hebreeuws voor munt.
Het wordt dus gemaakt van citroenen en verse munt.

Hier en Hier
 kun je een receptje vinden hoe je het moet maken.




Het patroon van de bh is weer de Mix 25 van Merckwaerdigh,
ik had geen tijd om zelf een patroon te tekenen, en deze mix 25 bevalt me goed.

 Het patroon van de slip is van de Mix 30 van Merckwaerdigh.
dit vind ik een erg mooi patroon voor als je een kantje verwerkt,
en is met naar voor verlegde zijnaden.









Ik heb van Simoneannemone én van Hobbyfreak de Liebster Blog award gekregen.
Dames hartelijk dank hiervoor...

Als jullie willen weten aan wie ik hem doorgegeven heb,
dant kun je zien via mijn andere blog .Schunsland



9 opmerkingen:

  1. GAAAAAAAAAAF! heel mooi, super materiaal! Ik word er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een spetterende kleur! Ik vind het een prachtige combi..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is weer een heel mooi setje geworden vind ook de combi erg mooi en dan de details erg mooi gedaan. Vind ook de verwerking van het kant erg mooi gedaan, zit er achter het voorpand lycra verwerkt?

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke gaaf!!! lekker knal! mooie modellen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, zeg maar gerust lekker knal.
    Mooi hoe de kleuren in elkaar overlopen.
    Veel draagplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs mooi setje..
    Echt super!

    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie set heb je weer gemaakt, echt superpassend binnen het thema ton sur ton. De details bij de afwerking van slip en bh vind ik weer prachtig en de toelichting op je blog met de foto's, beschrijving tot in de kleinste puntjes verzorgd vond ik weer erg leuk om te lezen en te bekijken. Met recht een award verdiend daarmee.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie set. Wat een te gekke combinatie van materialen. Zo zie je maar weer dat als alle materialen net een tint verschillen dit een schitterend resultaat kan hebben.

    Vindt je afwerking van de cup zo onder het kant erg netjes. Mijn complimenten.

    groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoveel details, overal waar je kijkt is wel wat te ontdekken. Wat maak je toch een prachtige setjes en wat een leuke, frisse kleur heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen