maandag 16 maart 2015

Victorie-Ja...


Victorie-Ja...zo het het setje hierboven,
en is mijn inzending voor het 3 -maandelijkse thema 
van het ZLM-forum...

Het thema was deze keer "De geheimen van Victoria"
Je moest een setje maken, wat geïnspireerd is op de lingerie 
van "Victoria Secret" KLIK

Of je laten inspireren door een setje van een van de beroemde shows,
waar de "Angels" de lingerie showen...KLIK 

En nu moet ik bekennen, dat ik dus niet goed opgelet had...
Ik ben zomaar begonnen...
ben niet geïnspireerd door een setje van Victoria,
en ook niet door de show...


 De Nederlandse dames zijn goed vertegenwoordigd als "Angel"...
maar de bekendste is misschien toch wel "onze" Doutzen...

En dit setje, doet me heel erg denken aan Doutzen...
Waarom weet ik niet, de kleur denk ik...
Op een of andere manier doet het setje me aan een 
mooi blond Hollands meisje denken...
En bij Victoria's Secrett's denk ik aan bling bling..
glans en kant en onschuld ..en dat heeft dit setje ook allemaal vind ik..


Om een Angel te kunnen zijn bij Victoria's Secret,
 moet je in de smaak vallen bij vrouwen...en niet bij mannen..

Het lingerie merk Victoria's Secret, is begonnen in San Fransisco,
in 1977 opende Roy Raymond zijn eerste winkel..
Hij gegon deze winkel omdat hij zich schaamde als hij in het openbaar , 
of in een warenhuis
lingerie voor zijn vrouw wilde kopen...
Na het openen van de eerste winkel, volgden er al snel 3 andere 
en ook een soort postorder waarbij men lingerie uit een catalogus kon bestellen.


Er zijn nu ongeveer 1000 Victoria Secret's  lingerie winkels, 
en het bedrijf kreeg bekendheid toen ze in de jaren '90 
super modellen gingen gebruiken in de shows en reclame...


De Angels van Victoria's Secret's, (Victoria's geheime Engelen)
zijn de meest zichtbare leden van het team modellen en zijn de woordvoerders.
De Angels debuteerden in  1999


De bh zit perfect...en is hetzelfde patroon als DEZE
en ook DEZE 
En DEZE slip is ook dezelfde...

Het is dus de Mix 30 van Merckwaerdigh...






11 opmerkingen:

  1. Beste Marian,
    Nou zeg; compliment voor jou om weer zo'n prachtige en geraffineerd set te maken. Ja, die Doutzen Kroes, die gaf Victoria's Secret wel naam. De nieuwe Angels zijn ook allemaal beauties met race horse legs zoals dat heet.
    Triest dat die Roy Raymond (1947) zelfmoord pleegde in San Francisco door van de Golden Gate brug af te springen...
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk die 'aanvullende informatie' dat houdt ik wel van... Dank je Mariette..

      Verwijderen
  2. Weer een mooi setje. Waar haal jij die mooie materialen vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was een pakket, ooit eens gekocht bij de lerares waar ik op les was...

      Verwijderen
  3. Heel erg mooi setje ik vind de kleur en de verwerking van het kant in de slip weer erg mooi gedaan.
    Leuk ook om je verhaal te lezen, doe het je niet na om het in een dag voor elkaar te krijgen hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Corina..normaal doe ik het ook niet in 1 dag...maar het ging deze keer zo lekker...hopelijk bij een volgende ook weer zo...

      Verwijderen
  4. Wauw, wat een schitterende kleur en past prima in het setje. Het gaat toch ook niet altijd om de look van een setje, maar ook het gevoel. En dit in één dag maken ... dat is een prestatie op zich. Ik hoop dat je de flow weer te pakken hebt en kijk uit naar de volgende set ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen